هنر

هنر نزد ایرانیان است و بس

هنر

هنر نزد ایرانیان است و بس

این سایت بر آن است تا بتواند اطلاعاتی هر چند مختصر را در رابطه با مطالب مختلف از جمله روابط عمومی . بازاریابی . روانشناسی رنگها و.... به بازدید کنندگان از این وبلاگ بدهد .

بایگانی

محتویات بازاریابی

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ق.ظ


 

کارکرد

بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند. به عبارت دیگر بازاریابی، بخش‌هایی از بازار را به عنوان مناسب‌ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آنها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند.

ارکان بازاریابی

 

 

    • پیام: کسب و کار شما چه پیامی را منتقل می‌کند؟

    • رسانه: روزنامه، تلویزیون، ایمیل، بیلبورد،تبلیغات در سایت‌های اینترنت

    • مخاطب: افرادی هستند که علاقه‌مند به محصولات و یا خدمات شما هستند.

 

تفاوت بازاریابی با تبلیغات

 

    • تبلیغات انتشار پیام‌های ترغیب کننده است به منظور معرفی و ترویج محصولات و خدمات شرکت به مشتریان موجود و بالقوه در ازای پرداخت مبلغی معین. بازاریابی برنامه ریزی، اجرا و هدایت هدفمند آمیخته‌ای از فعالیت‌های تجاری است، به قصد نزدیک سازی خریداران و فروشندگان به یکدیگر به منظور تبادل منافع یا انتقال محصول.

 

تفاوت بازاریابی با فروش

    • بازاریابی شامل هر اقدامی است که شما به منظور دستیابی به مشتریان و ترغیب آن‌ها انجام می‌دهید. فرایند فروش شامل هر اقدامی است که شما آن را با هدف بستن قرارداد فروش و گرفتن امضای مشتری انجام می‌دهید. فروش به نتایج کمی توجه دارد و فقط به رشد می‌اندیشد، امابازاریابی در جستجوی افق‌های دوردست و رسیدن به مرحله توسعه است.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۶
مریم جعفری

بازاریابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی